Příznivé účinky cvičení

11. března 2017 v 10:53 | Peťula ** |  →Pro holky
Chcete se cítit lépe, mít více energie a třeba žít déle? Příznivé účinky cvičení v tomto směru nelze ignorovat. Všechny tyto účinky působí na každého, bez ohledu na věk, pohlaví či fyzické schopnosti. Nyní už se pojďme podívat na tyto příznivé účinky konkrétně.



Výsledek obrázku pro cvičení
Cvičení kontroluje váhu
Ano, to je jeden z důvodů, proč spousta lidí vůbec začíná se cvičením. Je totiž jasné, že cvičení pomáhá zabránit přibývání na váze a pomáhá spalovat kalorie. Čím intenzívnější je aktivita, tím více kalorií spálíte. Pokud nemáte čas, nebo máte zdravotní problémy, které vám brání ve cvičení, zkuste jen maličkosti jako je jít po schodech místo použití výtahu nebo rychlejší výkon domácích prací.
Cvičení bojuje proti nemocím a pomáhá zachovat zdraví
Trpíte kardiovaskulárními chorobami? Máte vysoký krevní tlak? Bez ohledu na to, jaká je vaše aktuální hmotnost, aktivní cvičení posiluje HDL (neboli "dobrý") cholesterol a snižuje nezdravé triglyceridy. Díky tomu je usnadněn průtok krve cévami, což snižuje riziko vzniku kardiovaskulárních chorob. Mimoto pravidelné cvičení napomáhá odstranit celou řadu zdravotních obtíží, jako je mrtvice, diabetes 2. typu, deprese, některé druhy rakoviny a artritidu.
Cvičení zlepšuje náladu
Cvičení v posilovně nebo 30 minut rychlé chůze stimuluje různé chemické látky v mozku, které pak vyvolávají pocit štěstí a uvolněnosti. Budete se cítit přitažlivější, což posílí také vaše sebevědomí.
Cvičení zvyšuje energii
Pravidelná fyzická aktivita zvyšuje sílu a vytrvalost člověka. Dodává kyslík a živiny do tkání a efektivně posiluje váš kardiovaskulární systém. A když vaše srdce a plíce pracují efektivněji, budeme mít více energie i na své každodenní povinnosti.
Cvičení napomáhá k lepšímu spánku
Nemůžete usnout nebo se v průběhu noci budíte? Pravidelná fyzická aktivita vám pomůže usnout rychleji a hlubokým spánkem. Jen je potřeba nevykonávat tuto aktivitu těsně před spaním.
Cvičení pozitivně ovlivní také sexuální život
Cítíte se příliš unavení na jakoukoli fyzickou intimitu? Cvičení vám pomůže překonat napětí, navíc budete mít větší sebevědomí týkající se své postavy, což může rozhodně pomoct. Navíc pravidelná fyzická aktivita u žen vede ke zvýšení sexuálního apetitu. A muži, kteří pravidelně cvičí, mají statisticky menší problémy s erektilní dysfunkcí.
Cvičení se může stát vaším koníčkem
Cvičení se může stát zábavným způsobem trávení času. Fyzickou aktivitu můžete vykonávat s přáteli či rodinou a být tak v zábavném sociálním prostředí. Tak až se budete příště nudit, víte, co dělat.

Takže díky cvičení nejenže vypadáte lépe, také se lépe cítíte, jste aktivnější, veselejší, zdravější a sebevědomější. Stanovte si jako cíl alespoň 30 minut fyzické aktivity denně. Pokud trpíte některým chronickým onemocněním (artritida, cukrovka, srdeční choroby atd.)
Výsledek obrázku pro cvičení

Je plno druhů cvičení
koukněte na některé SEM

Každému vyhovuje něco jinýho a myslím, že by se člověk neměl do cvičení nutit. Měl by to dělat proto, že ho to baví. Dělat něco s nechutí není úplně dobré.

Mě kdysi cvičení bavilo, chodila jsem i do různých kroužků ale čím jsem byla starší, tím víc jsem na to všechno kašlala.
Takže se do toho zase chci dostat a cvičit pěkně doma
Potřebuju mít pevnější zadek a menší břicho :)
Chci si koupit na cvičení stroj, protože do fitka chodit nechci, nelíbí se mi tam

Jak jste na tom vy s cvičení?
Cvičíte pravidelně?
Máte doma na cvičení nějaký stroj nebo chodíte do fitka?

Související obrázek
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama